Blog

Sådan optimerer du til de forskellige søgetyper i Google

For at du kan optimere din search og især din SEO på bedst mulig vis skal du kende de forskellige typer af søgniner, der er i Google. I dette indlæg går vi grundlæggende til værks og forsøger sætte lidt definitioner på de forskellige typer af søgninger Google opererer med. Og hvorfor er dette interessant spørger […]

Læs hele indlægget her>>

Tænk købsproces og forbrugerrejse ind i din Search

Tænk købsproces og forbrugerrejse ind i din Search Hvis du er en af dem der blot kigger på placeringer på nogle enkelte vigtige søgeord, så er du ikke alene. I dette indlæg kan jeg forhåbentlig inspirere dig til at målrette dit website imod andre søgeord og måske endda helt gå væk fra tankegangen om at […]

Læs hele indlægget her>>

5 måder at bruge sæson i din digitale markedsføring

Der findes mange forskellige måder at lokalisere sæsonudsvingene for ens virksomhed på. Du kan eksempelvis bruge tidligere års salgsdata, vejr og temperatur data eller data omkring forbruget af dit indhold. En af de måder jeg dog mener er mest effektiv er, at inkorporere sæsondata i din søgeordsanalyse. Hvis du er i tvivl om, hvordan du laver […]

Læs hele indlægget her>>

6 ting du skal gøre ud fra Googles lækkede quality rater guidelines

I sidste blogindlæg skrev jeg om hvad Googles lækkede quality rater guidelines indeholder. I dette får du opskriften på at lave hjemmesider, som Googles anmeldere vil elske, hvis de kommer forbi dit website! Hvis du efterlever disse råd vil du få gode scores på både relevans og autoritet. Disse to parametre er bygget ind i algoritmen, […]

Læs hele indlægget her>>

Gennemgang af Googles lækkede quality rater guidelines

I det tidligere forår opdaterede Google nok en gang deres guidelines for der quality raters. Det er den guideline quality raters gennemgår hjemmesider og giver scores på kvalitet og relevans ud fra. Det der er interessant ved de lækkede guidelines er, at de viser os hvordan Google tænker kvalitet og relevans i forhold til indhold. Det kan […]

Læs hele indlægget her>>

Linkanalyse – Har du den rigtige linkfordeling?

Kender du din autoritetsfordeling? Sikkert ikke og hvorfor skulle du også det? Men faktisk kan en autoritetsfordeling være med til at vise unormal linkbuilding og guide dig til hvilke typer af links du skal gå efter. Lær hvad en autoritetsfordeling er, og hvordan du kan bruge den til benchmarking imod konkurrenter og fremtidig linkstrategi. I […]

Læs hele indlægget her>>

Gratis bog om søgeordsanalyse

Få den gratis +50 siders bog der gennemgår søgeordsanalysen fra formål til udførsel og til brug. Du tilmelder dig samtidigt nyhedsbrevetSøgeordsanalyse bog

Komplet B2B guide

Jeg har været medforfatter på denne: B2B markedsførings ebog