Blog

Inhouse SEO – Fordele, ulemper og optimering

Inhouse SEO er naturligvis mest relevant for større virksomheder, hvor du ikke selv som ejer af en webshop eller selvstændig konsulent sidder med tjansen omkring SEO. At have et inhouse SEO team uanset om det er enkelt person eller flere har indbygget nogle anderledes udfordringer og muligheder. Fordele ved inhouse SEO Der er bedre muligheder for content marketing kampagner, […]

Læs hele indlægget her>>

KPI – Sådan vælger du digitale KPI’er og sætter mål op

Hvad er KPI og Mål Lad os først lige starte med at udforske de forskellige begreber. KPI betyder Key Performance Indicators og er de vigtigste tal og målepunkter, som du vælger for din marketing aktiviteter. Talene kan være alt lige fra Google Analyti Mål på den anden side er målsætning du som marketingansvarlig eller konsulent stiller […]

Læs hele indlægget her>>

Sådan vælger du indholdselementer til din Content Marketing

Forskellige indholds-elementer Det er kun din marketingshjernes fantasi, der sætter grænser for det indhold du skaber. Der findes et væld af forskellige muligheder inden for content og både form, længde og afsæt kan variere rigtig meget. Prøv eksempelvis at tænke over disse tre parametre: Medie: Du kan bruge billeder, video, grafik, tekst eller lyd som medie. Afsender: […]

Læs hele indlægget her>>

Content Strategi – Byg din Content Marketing Strategi i dette framework

Derfor skal du lave en Content Strategi Det er essentielt fra start af at lave en gennemtænkt content strategi. At arbejde med content marketing er en lang proces, og derfor skal du tænke dig godt om, planlægge og måle inden din indholdsstrategi eksekveres. Indhold som du skal bruge i din markedsføring kommer i rigtig mange former, […]

Læs hele indlægget her>>

Evergreen content – 9 grunde til skabe vedvarende indhold

Hvad er evergreen content Evergreen Content er indhold, der i overført betydning forbliver grønt. Altså at det altid vil være aktuelt og brugbart på dit website. Tidløst: Evergreen indhold er tidløst og skal kunne være relavant for læseren år efter udgivelsen Værdifuldt: Evergreen indhold er af højere kvalitet og skaber derfor mere værdi for læseren Udtømmende: Evergreen […]

Læs hele indlægget her>>

6 SEO excel trin til strukturering af din onpage SEO

Jeg oplever ofte, at det kan være svært at fokusere rigtigt inden for SEO. Jeg ser at folk bruger deres kræfter på forkerte aktiviteter og sider på websitet. I dette blogindlæg får du 6 SEO Excel trin til at skabe struktur på din onsite optimering. Formålet er at skabe et ark, hvorfra du kan forstå dit website og prioritere indsatsen. […]

Læs hele indlægget her>>

Gratis bog om søgeordsanalyse

Få den gratis +50 siders bog der gennemgår søgeordsanalysen fra formål til udførsel og til brug. Du tilmelder dig samtidigt nyhedsbrevetSøgeordsanalyse bog